No Title


Hi kawan kawan . good morning . yeah ! today i wake up so early . why ? because someone call me last night but i was sleep . grr ! time celik tanak call . daa bantai tido baru call . mmg lhaa makcik kantin yang angkat kan -.- sebenarnye aku nak cerite about my lecture . okay . al kisah . 

pada hari jumaat yang lepas , *okay , macam karangan -.- . lecture aku nieh masuk lambat . then dia nak check kerja yang dia bagi . muke aku mesti korang cakap tak siap kan ? eh agak lhaa . acab dulu dengan sekarang lain k . aku daa siap semua . just soalan tak paham je tak buat . hee :) then . time dia check budak lain punye keje dia cool je . sampai part aku dengan member aku dia nak emo . hahai . aku pantang orang macam nieh . nasib baik aku bole cool lagi sebab dia tak marah sangat kat aku . dia marah kat member aku . member aku nieh daa lhaa panas baran . mmg kene lhaa kan lecture . lepastuu korang nak tau ape jadi ? lecture nieh g bantai buat drama pulak . hahai . daa satu jam tak belajar . budak class semua sibuk nak pujuk dia . aku ? just sambung keje yang aku tak paham . cube jugak tanye member yang lain . tapi masing masing suruh aku pujuk . mmg tak lhaa kan nak pujuk . aku daa tak pandai nak pujuk orang . lagi lagi orang lagi besar umur dari aku . daa besar kan ? bole pikir kenape student jadi macam tuu . tak kesah nak check ke ape . tapi tayah marah marah . just dengar dulu ape alasan student tuu . student bukan robot bole siap semua keje yang dia bagi dalam masa satu malam . daa besar bole pikir . aku punn kadang kadang fedup jugak kan madah kene je . mmg kitorang bising dalam class . tapi tade lhaa bising sangat . aku tengok budak lain bantai gelak semua okay je . sampai part geng aku gelak dia sound . ape seyhh . pilih kasih betol -.- nasib lhaa aku nieh student . kalau tak , haii . malas nak sambung . okay geng . nak sambung tido . nanti bangon nak buat keje lagi . byebye . xoxo .



terime kasih kerana membace :)