Rokok Membahayakan Kesihatan ^^



Heyy kawan-kawan :) nampak gambar kat atas tuu ? best kan ? hebat beb kalau dapat kene macam nieh . mmg dengan pantas korang akan masuk kubur secara PERCUME . haha xD act , aku terpikir nak update bende alah nieh sebab petang tadi aku meleweh dengan member aku pasal gambar di atas . tak bole blhaa gambar kaki tuu . punye cerdik pandai kitorang bantai panggil tuu NIKE GATO ! hebat bukan . so , kalau kaki korang nak sehebat dan se-cool NIKE GATO , hisap rokok sampai lebam . alaa . baru keluar RM10 . untung dapat banyak tau . NIKE GATO sekarang mahal kott . harga tak turun ohh . haha xD *SengalBole . ada lagi benda yang jadikan kitorg gelak besar petang tadi . nampak gambar baby siap sirap tuu ? tuu kitorang panggil BARBIE BARU LAHIR ! . hebat bukan ? ingat BARBIE tuu tak melahirkan anak kea . even BARBIE tuu kecik , di bole melahirkan anak tau . sebab tuu kalau korang tengok patong kat Tesco diorang diam jea sebab diorang daa mati disebabkan ROKOK ! ishh ish . tak patot tak patot . gambar bibir yang SEKSE tuu paling baik sekali . kalau perempuan yang malas nak keluar modal beli lipstik kan . korang just keluar RM10 jea untuk dapat bibir yang menawan seperti gambar di atas . tak susah lhaa nak dapat bibir SEKSE tuu . oukee ? haha XD ouke lha . cukup lhaa aku meleweh . kalau aku meleweh lagi , memang tak cukup blog nihe aku type . nak gerak tido dulu . byee :') #AbaikanApaYangTakBaik :)

*Moral Of Story Is Rokok Mebahayakan Kesihatan Tetapi Kenape Still Jual Untuk Rakyat ? Kenape Kerajaan Tak Halang Penjualan Rokok ? Nak Suruh Rakyat Mati Berjemaah Pasal Rokok Baru Nak Stop Ea ? (SorryTerlampauEmosi) :)

terime kasih kerana membace :)