22 March ^^


see that title ? yeahh . best bukan ? result SPM aku tak lame lagi keluar . nak tau jugak ape yang aku jawab kan time SPM tahun lepas . tuuu lhaa penentu hala tuju hidup aku . kalau result ouke , ouke lhaa hidup aku . kalau tak ? kilang lha sampai lebam ! tapi hope ouke lhaa kan . tapi cite-2 nak jadi pilot tuu memang takan kott . kalau jawab Add math punn tido 1 jam nak jadi ape betol ? i hope the best lhaa kan . kasik gempak sikit . bia lhaa cikgu kat sekolhaa cop muke aku nieh tak bole berjaye . tapi Insya-Allah one day nanti aku akan buktikan . 22 march ialah tarikh permulaan yang menetukan samada aku nieh pelajar yang berguna di masa hadapan ataupun tidak . so , pray for me ouke :) 

Daa habes dengan result SPM , ad lagi satu masalha yang muking bagi pelajar yang suke tuu bukan masalh seperti aku lhaa kan . *coyyy! biase kalau budak SPM mesti tanye , "Kau dapat PLKN ?" cmfm lhaa . yeah ! tuu lhaa masalhaa . PLKN ! bile lhaa aku nak gerak sane . lambat seyh . nak jugak rase ape kan . ad cakap memule tak best . memang lhaa tak best sebab daa pasang niat tak best betol ? tapi bile balik sini masing-2 na g kem PLKN balik sebab terlampau seronok -.- remaja remaja . tak tetap dengan pendirian . *MacamAkuLhaaTuu . oukee lhaa . nak sambung tido . besok keje . wish me luck ouke friend :) Assalamualaikum :) 

terime kasih kerana membace :)