Rinduu 5 Science 1 :)




Hai :) nampak gambar kat atas tuu ? sape mereke semua ? atotototo . tak tau kea ? tuu lhaa class 5 science 1 . kenape 5 science 1 ? pandai sangat kea ? class jea pandai . tapi budak dia tade lhaa pandai mane . biase-2 jea . nak pulak aku nieh . bodoh 5 star beb . hehe . tujuan aku write pasal class aku nieh sebab aku rinduu kott kat depa . yea lhaa kan time sekolhaa dulu tade rindu-2 nieh . geli lhaa konon . tapi bile daa habes sekolhaa . masing-2 daa ada life sendiri . terase boring pulak . kalau sekolhaa tak boring sangat . bole nyanyi reramai kat class , kacau budak , jalan jalan ukur sekolhaa , buat jamuan di luar kawasan sekolhaa and banyak lagi lhaa . tuu semua bole berlaku kembali tapi bile ? masing-2 sibuk nak keje lhaa . nak sambung belajar lhaa . hmm . teringat time ponteng solat hajat pastuu kantoi . haha xD memang malu lhaa kan . yea lhaa . abang paling besar kat sekolah tunjuk contoh yang tak baik kat adik-2 . rosak sekolhaa kalau dapat abang senior macam aku nieh . hee . bagi aku , zaman sekolhaa ialah zaman paling best . mungkin ada lagi best tapi sekolhaa ialah tempat belajar , buat keje nakal , tunjuk hebat dan sebagainye . oukee . aku rinduu korang . byee :)
terime kasih kerana membace :)