No Display


hai guys :) amacam hidup ? okayy kea KO ? hehe . hope korang sehad jea lhaa kan . *MacamAdaOrangNakBacaJeaKan :) hahai . daa lame takk post kat blog nieh . daa macam gua ape punn aku takk tau . takk update langsung . cmfm follows aku boring kan . aku ada blog macma tade . hee :)


banyak sebenarnye story morry selame aku tak update blog nieh berlaku kat aku . firstly cmfm pasal PLKN kan . hahai . jangan cakap lhaa . syokk wooo ! rase nak gerak sane lagi sekali , buli budak , dapat member baru , kene denda . perhhh ! function siakk ! tido kat bawah kan . kene gulung dari dorm ke dewan makan . *tapitakpernahpunn :) dapat kenal jurulatih yang sebenarnye diorang okay daa spoting habes . bole layan kepale remaja yang sangat bertuah masuk PLKN . hee :) mane tak bertuah , dapat pegang and shoot pakai M-16 kott . korang ada ? tade diam :P dapat belajar macam macam dalam tuu . 3 bulan first mmg boring . madah masuk class jea . rase nak bomm jea kem tuu . tapi dalam class tuu lhaa aku belajar beranikan diri di hadapan orang ramai , jadi diri sendiri . mmg syokk lhaa . 2 bulan 14 hari aku kat sane . macam macam aku belajar . ramai orang aku kenal . takk kire lhaa melayu kea , cina kea . india kea . dalam tuu semua kitorg takkk pandang . yang kitorg tau , semua same jea . tade taiko ke ape haram jadah tuu semua . hope dapat g PLKN lagi sekali . best siott ! 


wakil class kenegaraan 6

kawan yang selalu buat geng Charlie huru hara :)

wakil Charlie :) 

second pasal gemokk . gemok ? sape tuu ? haiyaaa . itulhaa superDOMO aku . sekarang aku daa panggil dia gemokk sebab dia gemokk . hehe :) diam tak diam , aku daaa nak setahun dengan dia . wahhh ! hehe :) aku takk sangke aku bole lame dengan dia . orang cakap aku dengan dia sweet . haha ! tapi kalau gado mmg ke sawit lhaa jawabnye kan . act , aku banyak kali gado dengan dia . semua pasal aku . aku selalu carik pasal dengan dia , takk jage hati dia . maklomlhaa . aku nieh main cakap lepas jea . perangai aku mmg takk bole ubah . so , sape nak aku kene tahan dengan mulut aku . haha XD okayy perasan . aku terime gemokk seadanye tapi aku tanak dia focus sangat kat aku sebab next year dia ada SPM . kalau time aku , SPM tuu Sijil Permainan Rendah . sebab tuu punn aku punye result rendah semacam jea kan . hehe :) okayy lhaa . banyak sangat aku membebel nieh . daa macam makcik punn ada . class kau makcik :P okayy guys . kalau rajin aku update lagi . insya-Allah :)




Love You , Mahal Na Mahal Kita , Wo Ai Ni :)


terime kasih kerana membace :)