Xperia Z Dengan Blackberry Z10


hi guys . sebenarnye aku tengah congfius nieh . *sorry english broken . nampak title kan ? aku tengah pikir nak ambik blackberry Z10 or Xperia Z . tapi kalau bole nak dua dua . hee *nampak tak tamak aku kat situ . alaaa . tamak bukan selalu . janji kepuasan dia . lagi punn aku suke dua dua sebab blackberry bole buat sosial , bbm semua . kalau xperia pulak aku suke sound and camera dia . *nampak sangat suke take photo . harga punn bole tahan kalau nak ambik dua dua . hee .

Xperia Z 


yeahh ! this is Xperia Z . bentuk dia je daa buat aku cair . haha . dia punye kelebihan is display HD , camera dia 13-megapixel , berat punn tade lhaa berat mane , besar sikit dari iphone . hee . software dia punn top kott . kalau lhaa aku dapat phone nieh , seminggu aku tak habes godeh phone nieh . hahaha . paling cool phone nieh bole basuh beb . memang menganjing habes lhaa kan . phone 3310 punn paling kuat baling anjing . nieh siap bole mandi semua . memang star lhaa phone nieh -.-

Blackberry Z10


this is blackberry Z10 . memang simple habes lhaa kan . phone nieh punn lagi besar dari iphone . kelebihan phone nieh . camera 8-megapixel , berat tade sampai 1 kg , sesuai untuk yang kaki sosial like facebook , twitter , bbm . Xperia punn bole nak facebook , tweet tuu semua . tapi kene ada wifi or langgan internet yang tiap bulan tuu . memang sakit lahh kan nak bayar . kalau daa keje takpe jugak . dapat pulak student macam aku pakai . memang tak lah kan . hee :)

kongklusinya , aku nak dua dua phone nieh sebab aku nieh kaki sosial and kaki lensa . *hamboi ayat . so , bole lhaa aku handle hobi aku nieh kan . hee :) kalau korang rase blackberry okay , just take it . kalau ada rezeki lebih , bole lhaa aku dapat dua dua sekali . hee :) jangan jealous pulak . okay lhaa . nak tido . daa malam sangat daa nieh . xoxo . 

terime kasih kerana membace :)