xperia Z ultra , please be minee ~


holaaaa ~ wuuu wuuuu . lamo den tak update blog den nii haaa . dah bosarang woi . hihi . hai kawan kawan . amacam cuti panjang , okay ? *tak pasal* okay setelah beberapa bulan aku tak update , boleh kate dekat setahun jugak aku tinggal blog ni . macam macam yang jadi . kalau aku cite sekarang kat sini , lusa belom tentu habes . hii :) pape hal punn bulan nii nak ambik handphone baru . yelahh . keje dah tigo bulan tapi handphone still pakai baling kambing --' member wa dah pakai iphone kott . lagi nganjing baru beli iphone 4s pakai tak sampai sebulan . dah jual pastu beli iphone 5s --' mentang mentang gaji sedap . brrrr --'







target aku sebenarnye lahh kan nak pakai note 1 same macam kesayangan wa . tapi semalam try usha usha handphone sekali jumpe xperia z ultra nii murah dari harga note 1 yang aku nak beli . haaaaa ~ ape lagi . terus sambar aaa . hihi . tunggu je kayy . untuk kesayangan , sorry tak dapat sweet beli phone same macam awak . takpe . nanti kite swap swap kay . hihi . k nak balik keje . byeee ~
terime kasih kerana membace :)